bluetooth op pc via GSM

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shifterke

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2008
Hallo,

ik heb een GSM (sony ericsson S500i) en vroeg me af of het mogelijk om die te gebruike als bluetooth receiver voor mijn pc? Heb een data kabel om hem aan pc aan te sluite en wil dn die GSM gebruike als bluetooth device dat mijn pc kan gebruike om bestanden te verzenden bv.

thx

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom koop je niet gewoon een bluetooth adapter voor in de usb poort van je pc ?
Die dingen kosten een tientje en je bent meteen klaar ......

Weet niet hoe ik de GSM kan gebruike als het bluetooth device om dinge van men PC via men GSM naar een ander bluetooth aparaat te sture

Bedenk wel dat het binnenhalen en/of verzenden van (grote) bestanden via de bluetooth op je gsm, aardig wat tijd in beslag kan nemen...
Zeker als de bestanden groter zijn dan, pak 'm beet, 4 Mb

Weet niet hoe ik de GSM kan gebruike als het bluetooth device om dinge van men PC via men GSM naar een ander bluetooth aparaat te sture

Logisch nadenken....
Je sluit de gsm met de datakabel aan op je pc. Je verstuurt een bestand van je pc naar je gsm via die kabel. Het bestand parkeer je even op de interne geheugenkaart.
Activeer je bluetooth op je gsm en verzend het bestand naar een andere pc of telefoon.

Nog een manier om enkel de PC te gebruike zonder dat ike cht het bestand eerst op GSM moet zette en dna doorsture?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan