Bluetooth printer driver Help

Status
Niet open voor verdere reacties.

mlexter

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2002
Hallo allemaal

Weet iemand of heeft iemand ooit hetvolgende gezien/gebruikt .

Wat ik wil doen

ik wil pakbonnen digitaal versturen vanuit mijn software pakket ,
niet meer naar de printer sturen .
Het liefst stuur ik hem via bluetooth naar mijn PDA en laat ik daar een hantekening onder de pakbon zetten . alleen bluetooth wordt niet ondersteund in dit software pakket .
nou zit ik te denken als ik nou via print optie inplaats van mijn printer te kiezen , verzenden via bluetooth kan kiezen zou dat een goede oplossing zijn .denk ik.
dan geeft mijn pda ook meteen automatisch dat bestand weer .. die ik dan vervolgens open en laat teken door de klant .....
Hier zijn natuurlijk hele goede maar zeker dure oplossingen voor , maar ik maak het liever zelf is nog leuker ook ..

Graag hoor ik jullie ideen .

Met vriendelijk Groet

Alex

Ik weet niet of je wat hebt met dit idee en of het wel volledig zou lukken, maar laten we eens proberen:

Je kan gewoon gaan 'printen' zoals je tot nu toe doet neem ik aan. Maar nu selecteer je de de 'printer': microsoft xps document writer. Je bestand wordt opgeslagen en je kan het versturen via bluetooth naar je pda. Als je het nodig hebt open je het op je pda, laat je het ondertekenen en volg je op je pda (maar daar hebben we dus wat, kan dat ook met een pda? standaard of met eventuele extra software?) dezelfde procedure: druk het opnieuw af met xps document writer.

Ik weet niet of je wat hebt met dit idee en of het wel volledig zou lukken, maar laten we eens proberen:

Je kan gewoon gaan 'printen' zoals je tot nu toe doet neem ik aan. Maar nu selecteer je de de 'printer': microsoft xps document writer. Je bestand wordt opgeslagen en je kan het versturen via bluetooth naar je pda. Als je het nodig hebt open je het op je pda, laat je het ondertekenen en volg je op je pda (maar daar hebben we dus wat, kan dat ook met een pda? standaard of met eventuele extra software?) dezelfde procedure: druk het opnieuw af met xps document writer.

Op deze manier kan het zeker heb ik nu zo gemaakt werkt super maar .
Is het ook mogelijk om het proces van het versturen via bluetooth naar pda te automatiseren , .

ik print mijn pakbon 20082564 naar c:\pakbon
dan wordt dit automatisch verstuurd naar de pda zodat ik een popup krijg .dit voorkomt dat ik de verkeerde pakbon pak

ik kan dit ook in netwerk doen met mijn PDA maar dan krijg ik geen popup ,
en moet ik de pakbon gaan zoeken .

mischien een beetje lui maar waarom moelijk doen als we het makelijk kunnen bedenken

Gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan