bluetooth probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander_rulez

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
Ik heb sinds gisteren een nieuwe gsm, de Sony Ericsson K700i. Nu heb ik er vandaag een bluetooth ding bijgekocht voor in de pc zodat ik bestanden van de computer naar mijn gsm kan sturen en andersom. Dit werkt op zich prima, maar er is 1 probleem, ik kan niet in de map video's komen via de computer en er daarom geen bestanden in zetten. Ik denk dat het komt door het haakje (') bij video's... die kan hij niet goed lezen, want bij een andere map (thema's) lukt het ook niet... Nu heb ik alles geprobeerd en niets lukt...

help me alsjeblieft! :(

(sorry trouwens voor net, beetje stom dat ik deze sectie niet gezien had :confused: )

heb ik ook last van

hallo
ik heb daar ook problemen mee:( heb j soms een bleutooth stick van sitecom? ik wel namelijk hoop dat iemand hier op reageerd!

H.E.L.P.!.!.!:8-0:

ja beetje late reactie maar ik verveel me en zit mn oude berichten even door te lezen ;) :o
maar ik heb het (zo goed als) opgelost... ik stuur gewoon via mijn mobiel de videobestanden naar de computer en dan verwijder ik ze weer op mijn mobiel... want via de computer kom je die map toch echt niet in... maar zo wil het gelukkig ook... :D

Had ik ook ondertussen uitgevonden maar alsnopg bedankt maar vind het een beetje te veel werk :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan