Bluetooth radio wilt niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slim-Dewi

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2001
ik heb net een hx2410 gekocht op mijn werk maar ik krijg bluetooth niet aan, waardoor mijn bluetooth GPS antenne niet werkt. Ik krijg de volgende melding:

The bluetooth radio faled to turn ON due to insufficient driver memory available. You must perform a normal reset before you can turn ON the Bluetooth Radio.

Hoe kan ik nou een normal reset doen? Ik heb de batterij er al uitgedaan, maar doet hij het nog niet? HELP HELP HELP!!!!

Dewi

Reset knopje in ja apparaat indrukken ?

Programmas verwijderen ?

Alles opnieuw Installeren middels cd

Alles opnieuw installeren middels de batterij eruit halen en een paar dagen laten liggen zodat hij de memory reset.

Weetje wat je ook moet doen... Dit is heel stom maar je kan het beste ook even naar instellingen gaan... verbindingen... Beams.... Het vakje 'Accept all incomming beams' uit vinken.
Als je pda ook telefoonfunctie heeft, altijd telefoonfunctie inschakelen.

Hoi,

Gekke vraag misschien, maar wat heeft de radio met je bluetoothverbinding te maken?

Verder is de bluetooth versie van zowel je HX en je gps-muis belangrijk. Jouw HX heeft de eerste versie en het is erg goed mogelijk dat jouw huidige gps-muis de nieuwere versie heeft. Nieuw is wel backwards compatible maar niet andersom...

Greetz!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan