Bluetooth set met engelse stekker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Devilish

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 dec 2001
Hoi,

Gisteravond heb ik op Lutton Airport bij de taxfree shop van de Dixons een Bluetrek G2 Bluetooth headset gekocht voor mijn telefoon. Nu kwam ik er vandaag achter dat er een Engelse stekker bij zit voor het opladen van de bluetooth set en geen NL stekker (was te verwachten maar niet aan gedacht).

Nu ben ik met mijn bluetooth setje naar Dixons gegaan in Nederland en daar konden ze me niet helpen omdat ze hem niet verkopen en niks met het engelse concern te maken hebben.
weet iemand waar ik via het internet een Nederlandse stekker kan kopen voor dit setje of waar ik een soort van converter / verloop kan kopen zodat de engelse stekker in een nederlandse stopcontact kan?

bedankt :)

Zal moeilijk worden... in Nederland kun je wel op elke hoek van de straat reisstekkers kopen die ervoor zorgen dat je nederlandse stekker in een engels stopcontact past.. maar voor het omgekeerde moet je waarschijnlijk in Engeland zijn...... Ik begrijp dat de stekker geintegreerd is in de adapter...? Anders knip je gewoon de stekker eraf en zet een nederlandse aan het snoertje.....

Ja dit is nu weer zo'n passend voorbeeld van "verenigd Europa" ... over de meest moeilijke dingen worden afspraken gemaakt en verdragen gesloten... maar over een stomme universele europese netstekker wordt nooit gepraat.......

zat zelf er ook aan te denken net om de stekker er gewoon af te halen, vervalt wel de garantie maja Dixons nederland kan me toch al niet helpen en ga voorlopig niet naar engeland dus..:<

Bij de Blokker hebben ze van die internationale setjes voor € 2,50. Daarmee moet het te doen zijn. Verder zou je het bij de ANWB winkel kunnen proberen.

Als dat echt niet lukt laat het dan even weten, want dan neem ik er eentje voor je mee vanuit Ierland.

Stekker eraf halen lijkt me niet zo verstandig, in Engelse stekkers zit namelijk een zekering verwerkt. De kans bestaat dus dat er geen zekering in het apparaat zelf zit.

Laatst bewerkt:
Zit de adaptor ook niet in de stekker gebouwd net als bv bij een telefoonoplader, dan zet je als je de stekker verwisseld 220 volt op een 12 volt apparaatje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan