Bluetooth tussen HP laptop en Nokia 6021

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannemanC

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
Hallo

Ik heb nog problemen om een Bluetooth-connectie te maken tussen mijn laptop (HP pavilion zv5000) en mijn GSM (Nokia 6021).

GEGEVENS
- Op mijn laptop zie ik mijn GSM staan, maar bij connecteren krijg ik een fout op mijn GSM: verbinding maken mislukt
- Op mijn GSM zie ik mijn laptop staan, maar bij connecteren krijg dezelfde fout op mijn GSM: verbinding maken mislukt.
- Beide toestellen zien elkaar dus en ik heb in het begin succesvol een wachtwoord uitgewisseld.

FOUTBOODSCHAP
- Via Nokia PC Suite krijg ik volgende fout: "Het verbindingstype kan niet worden gebruikt. Controleer of alle benodigde hardware, software en stuurprogramma's beschikbaar zijn. (Code: OpenMedia)
- Ik krijg ook een fout in de Taskbar: Bluetooth network: een van de netwerkkabels is niet aangesloten.

WAT REEDS GEPROBEERD
- Ik heb alle Bluetootch services opgezet en heb ook al wat geëxperimenteerd met de firewall-instellingen voor Bluetooth.
- Alles software (PC Suite) en drivers (incl service pack van HP) zijn opnieuw geïnstalleerd.
- Op mijn GSM kan ik ook kiezen om de audio door te sturen naar een Bluetooth-apparaat. Dit lukt wel! Ik kan dus perfect de audio van mijn GSM omleiden naar de speakers en micro van mijn laptop!

Heeft iemand nog een idee van wat ik kan proberen?

Alvast bedankt!

Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan