bluetooth uitleg..

Status
Niet open voor verdere reacties.

1marcel

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Berichten
782
geachte helpers,,

Heeft iemand een goeie uitleg hoe het werkt met bluetooth tussen telefoon en comp, voor b.v. foto,s van telefoon naar comp¿

Voor een kennis van me , die uitgerust is met bluetooth op z.n telefoon, heeft een pakket gekocht die dan moet communiceren met de comp.

Er zit software , een usb kabel, en een zender... nu de vraag is waar moet wat¿ Enige uitleg op papier is over de installatie van de software voor de rest is dus deze ¿¿¿¿

b.v.d
gr Marcel
 
Als alles een beetje mee zit zal het zich vanzelf wijzen. Een USB aansluiting kan maar in 1 gat....juist, de usb.
Als de software goed is geinstall.en dat moet meestal ook wel lukken, is het een kwestie van aanzetten.
Op de telefoon zit ergens een optie om de bluetooth aan te zetten. De computer zal hierop reageren door aan te geven dat er nieuwe hardware is aangetroffen.
Daarna is het zaak alles GOED te lezen.....;)
 
bedankt Leoneke, en Bruno

Zoals ik nu lees zal het nog wat puzzelen worden .
Er zit een usb kabel en een zender.. ik vermoed dat die zender aan de usb kabel moet¿ En dat de het mobieltje dan daar naar toe zend¿

Iedergeval bedankt voor jullie antwoorden



gr. Marcel
 
Beste Marcel ik denk dat die usb kabel een verlengkabel is? In principe moet je software/driver installeren en dan erin pluggen aanzetten op je telefoon en dan op een bestand met je rechter muisknop klikken en dan kopieren of verzenden naar en daar kiezen voor "Naar een bluetooth apparaat versturen" en dan doet ie het. tenminste bij mij dan.....
 
Hoi Mastertje,

Ook jij bedankt voor je antwoord, ik vermoed dat die kabel ook een verlengstuk is, aangezien hij maar rond de 25 cm is.. en daaraan dan de zender / ontvanger, die dan in de usb poort van de comp moet.

Vervolgens zal dan de communicatie moeten plaatsvinden tussen telefoon en comp.

Ik zal het binnen enkele dagen weten, want dan zal ik het installeren , maar dankzij jullie antwoorden ben ik toch al iets verder. De rest zal zich moeten uitwijzen terplaatse.

gr. Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan