Bluetooth USB adapter Hama

Status
Niet open voor verdere reacties.

jurgenpalm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 aug 2007
Hallo

Heb mij een Bluetooth adapter aangeschaft om gegevens van mijn pc over te zetten naar mijn GSM.
De installatie (BlueSoleil) is perfect verlopen, maar nu blijkt dat ik enkel gegevens kan overdragen van mijn Siemens CX75 naar mijn Acer pc!
Kan iemand mij helpen, of wat meer info geven hoe ik gegevens van mijn pc kan overdragen naar de CX75?

Alvast bedankt

Groetjes
Jurgenpalm

Tegen welke problemen loop je precies aan?
Ik heb goede ervaringen met BlueSoleil, de verbinding is stabiel ( ligt natuurlijk ook aan de Bluetooth adapter maar toch ).

Ik krijg geen mogelijkheid, of vind de mogelijkheid niet om van mijn pc gegevens over te dragen naar mijn gsm.

attachment.php

Dubbelklik op de naam van je GSM, daarna op dit knopje, pair de telefoon en je krijgt een bestandsbeheer te zien.

Bijlagen

• bluesoleil.JPG
    bluesoleil.JPG
    44,6 KB · Weergaven: 172
Ik dubbelklik op het mobieltje en dan op icoon gegevensoverdracht en krijg enkel gegevens van wat in mijn gsm zit en niet wat op mijn pc staat.
Ik begrijp wel niet precies wat je met pair je gsm bedoelt?

Pairen is koppelen van 2 Bluetooth apparaten.

Je ziet inderdaad de bestanden van je PC niet. Het werkt op deze manier:

1. Open de map waar het bestand in staat die je naar je GSM wilt sturen.
2. Rechtermuisknop > kopieeren.
3. Rechtermuisknop > plakken in de Bluesoleil bestandsbeheer.

En voilla. Het bestand wordt naar je GSM verstuurd.

ik weet half voor wat het dient, en denk het te gebuiken. maar weet niet hoe het te gebruiiken. Heb je er een programmatje voor nodig? 'soleil' of zo. wie wil me helpen?

Welkom op Helpmij.nl.:)

Graag een eigen topic aanmaken. Het is niet toegestaan in iemand zijn / haar topic mee te liften. Daarbij is de topic van 2007, dus reeds heel lang niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan