Bluetooth usb adapter werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koen1989

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2008
Ik heb een Bluetooth usb adapter gekocht

zo eentje ongeveer:

image.php

Nu alles geïnstalleerd enzo, maar wanneer ik verbinding probeer te maken met mijn gsm krijg ik het volgende:

[smallIMG]http://i36.tinypic.com/167w3n9.jpg[/smallIMG]

Ik heb een Acer laptop Aspire 3000. Moet ik eerst nog mijn drivers installeren van bluetooth of is dat niet nodig aangezien ik een cd-rom heb geïnstalleerd en een stick heb nu

Ik heb wel mijn versie van xp bewerkt met nlite, misschien dat het daardoor komt, maar normaal gezien heb ik niet verkeerd verwijderd, iemand hulp aub?

Laatst bewerkt door een moderator:
dat het software modem op com 40 wil installeren is op zich al vreemd.
Misschien toch iets te veel verwijderd.

dat het software modem op com 40 wil installeren is op zich al vreemd.
Misschien toch iets te veel verwijderd.

Ik heb het al gevonden denk ik:

Bluetooth needs the support of MODEMS when attempting to configure a Com Port for the Phone to use for Dialup Networking

(ik heb dit inderdaad verwijdert uit nlite, wist niet dat ik da zou nodig hebben)

mag ik dan weer helemaal van op nul beginnen, of kan ik da ni zo installeren zonder weer een hele herinstallatie uit te voeren?

Nou,gewoon bij configuratiescherm>software de installatie ongedaan maken en opnieuw installeren

Nou,gewoon bij configuratiescherm>software de installatie ongedaan maken en opnieuw installeren

Ik denk dat je me niet volgt, ik bedoel moet ik dan mijn nlite versie gaan aanpassen en weer volledig xp herinstalleren?

Is er geen mogelijkheid om die com40 poort/modems, te installeren zonder herinstallatie xp en zonder aanpassing te doen?

Weet ik niet
Ik gebruik geen Nlite.
Ik heb gewoon voldoende werkgeheugen.
Hoef je ook niets kaal te scheren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan