bluetooth van mijn toestel doet raar! (samsung D720)

Status
Niet open voor verdere reacties.

CeZa56

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 apr 2006
Wie kan mij helpen met mijn toestel?:confused:

de bluetooth doet raar... ik kan gewoon via bluetooth naar sonny ericsson w800I sturen en naar samsung D500/600 maar ik kan niet naar samsung D800 en E770 sturen. Ik kan wel van die toestellen ontvangen... dat is het rare. naar al die andere toestellen kan ik gewoon sture.... is dat alleen bij die van mij of...?

owjah voordat iemand vraagt of ik die toestellen kan zien, jah... ik kan ze zien
en opnieuw een de toestellen opnieuw pare helpt ook niet:mad:

tips zijn welkom

als de toestellen wel gezien wordt in bleutooth en die toch niet pakt dan ligt het aan de instellingen van de telefoons wachtwoord bijvoorbeeld raadpleeg de handleiding we kunnen er verder nix mee doen gewoon de handdleidinng raadplegen:thumb:

jammer dan....

StoneyCity zei:
als de toestellen wel gezien wordt in bleutooth en die toch niet pakt dan ligt het aan de instellingen van de telefoons wachtwoord bijvoorbeeld raadpleeg de handleiding we kunnen er verder nix mee doen gewoon de handdleidinng raadplegen:thumb:

ghallowhe,

thx voor je hulp... alleen ben k nog steeds niet wijzer geworden..... er staat nix bijzonders hierover in de handleiding... ik denk dat k hem dan maar terug op moet sture....:shocked: :( :mad:

ciao

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan