Bluetooth verbinding werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ijsboerke

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2004
Ik heb een Samsung E340 met bluetooth op , ik heb nu ook een bluetooth stick gekocht (Belkin Bluetooth USB adabtor) . Ik installeer de bijhorende cd enzo totdat hij een pincode vraagt om in te geven . Die geef ik in , maar vanaf daar kan hij geen verbinding met m'n gsm meer maken . Het rare is dat alles wel lukt bij m'n broer . Ook bij ik heeft het 5minuten gewerkt . Ik sluit het af , probeer het een uur later opnieuw , ZONDER de instellingen van m'n gsm te veranderen en hij zegt dan : "Het koppelingsverzoek is geweigerd door het externe apparaat "

m'n bluetooth ligt AAN , samen met de zichtbaarheid van m'n telefoon.

Alvast bedankt

Ik heb een Samsung E340 met bluetooth op , ik heb nu ook een bluetooth stick gekocht (Belkin Bluetooth USB adabtor) . Ik installeer de bijhorende cd enzo totdat hij een pincode vraagt om in te geven . Die geef ik in , maar vanaf daar kan hij geen verbinding met m'n gsm meer maken . Het rare is dat alles wel lukt bij m'n broer . Ook bij ik heeft het 5minuten gewerkt . Ik sluit het af , probeer het een uur later opnieuw , ZONDER de instellingen van m'n gsm te veranderen en hij zegt dan : "Het koppelingsverzoek is geweigerd door het externe apparaat "

m'n bluetooth ligt AAN , samen met de zichtbaarheid van m'n telefoon.

Alvast bedankt

je kan de aangekoppelde toestel/usb adapter kan je autoriseren in je toestel... ws heb je eenmalig toegang verleend en is die dus nu niet toegestaan.

je kan dit nazien in je bluetooth menu
gekoppelde apparaten,
en dan het betreffende apparaat selecteren

ik hoop dat je hier wat mee kan...

anders help ik je graag verder

mvg

sander
van viritel

bluetooth

haloo, ik heb ook een probleempje met mn bluetooth, ik heb een Sony ericson Z530i en daarby een bluetooth stick van toshiba. elke keer wanneer ik wat wil versturen van de computer naar mn telefoon, zegtie van dat hy geen verbinding kan maken met het remote apparaat. enig idee hoe ik dit kan oplossen? want het is zwaar irritant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan