Bluetooth verbinding

• Onderwerp starter Onderwerp starter AJd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

AJd

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2003
Ik heb een motorola V3razr.
Nu ken ik 2 mensen die allebei een nokia 6600 hebben.
Nu heb ik gisteren geprobeerd om een verbinding tot stand te brengen maar de telefoons zien elkaar niet.
Ik vond wel een nokia 6230 (misschien van de buurman) maar niet die 6600. De 2 6600's zagen elkaar wel. Ik ben niet zo bekend met bluetooth maar heeft het merk telefoon nog invloed op de verbinding?? Ik dacht zelf van niet aangezien ik dus wel een andere nokia vond. Misschien omdat een 6600 een smartphone is en mijn V3 niet????

Kan zijn dat de ene zijn zichtbaarheid niet aan heeft, dan kan ie Bluetooth wel aan zetten maar je zult zijn telefoon niet kunnen "zien"

Nee, dat was wel in orde, wat ik al schreef, onderling hadden die nokia's wel contact.

Het kan best zijn dat die nokia's elkaar al eens eerder hebben gezien, dan kunnen ze dus zonder dat een van de toestellen de zichtbaarheid aan heeft verbinding maken met het andere toestel dat onzichtbaar is maar wel BT aan heeft.

Denk ik ook niet want de ene 6600 is ook splinternieuw, dus het was voor die 2 ook "de eerste keer".

Ga naar instellingen, verbinding. Kies voor bluetooth en ga naar setup.

Hier moet je telefoon niet alleen 'vind mij' aangeven, maar je moet ook energie op 'aan' zetten.

Lukt het zo?

Ik heb t getest met een razor v3 en een nokia 6230i

Alles werkt, ben ermee naar primafoon geweest en daar ben ik er achtergekomen hoe het zit.
De optie "zoeken naar handsfree apparaten" is alleen voor oortjes etc. andere telefoons vind ie als je bestanden wilt kopieren enzo.
Het werkt dus....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan