Bluetooth werkt niet op de iPod Touch?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordy en damy

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2009
Beste lezers,

Ik zou graag een foto van me mobiel naar me iPod Touch willen sturen, is dit mogelijk (en hoe?)

Gister had ik het even snel geprobeert maar er ging iets mis wat weet ik niet, zijn er hier mensen die ook een iPod touch hebben en dit al grondig onderzocht hebben?

Graag een oplossing hoe ik wel een foto van me mobiel naar me iPod touch kan verzenden via Bluetooth!

Alvast bedankt ;)

Ja, ik weet waarom het niet gaat de bluetooth van de ipod touch met ios 4 van mij kan precies hel zelfde niet, maar ik wou het met muziek doen, nu heb het google en blijkt dat ipod touch bijvoorbeeld met een blueotooth toetsenbord van apple kan.

Ja, ik weet waarom het niet gaat de bluetooth van de ipod touch met ios 4 van mij kan precies hel zelfde niet, maar ik wou het met muziek doen, nu heb het google en blijkt dat ipod touch bijvoorbeeld met een blueotooth toetsenbord van apple kan.

Oh! Dus ik kan niet van mijn telefoon foto's of muziek versturen via bluetooth? :(:evil:

weet iemand trouwens hoe je Call of Duty World At War kan spelen op de ipod touch? je moet inloggen maar je kan nergens registreren ::rolleyes:

Ja je kan zeg maar muziek via bluetooth boxen zoals zo'n oortje, nog veel meer.

Je moet je via het toestel kunnen registreren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan