Bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjonnie

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2001
Hallo,

Ik heb een nieuwe mobiele telefoon, nl de S55. Ik wil deze phone aansluiten op mijn computer zodat ik mijn foto`s kan overzetten. Nu zag ik dat er Bluetooth op zat.

Kan ik via bluetooth mijn phone aansluiten op mijn computer?
Zo ja, hoe moet dat en wat heb ik ervoor nodig?
(ja, ik weet het, ik ben een beetje een bluetoothn00b)

wat voor computer heb je? welk besturingssysteem heb je? Weet je of er bluetooth op jouw pc zit? Heb je USB aansluitingen? Heb je bij de telefoon een installatie CD ontvangen? Graag iets meer gegevens, please.

Er zijn bluetooth ontvangertjes die je op je usbpoort aansluit, misschien is dat een idee voor je

Kep een Athlon 1800XP met 512ddr en Win XP. Er zit geen bluetooth op mijn computer. Ik heb USB.

Ik heb ook een cd gekregen bij de telefoon. Hierop staat dat met bluetooth mogelijk is te comuniceren met de pc. Er staat alleen geen software om dit te kunnen doen op.

Zoals Robbert al zei, er zijn bluetooth zendertjes/ontvangertjes in de handel, die je op een usb-aansluiting van je pc kunt laten werken. Daar zit ook een installatie-cd bij, waarmee je via dat apparaatje bluetooth-toepassingen kunt laten werken. De CD welke bij de telefoon zit, is waarschijnlijk software om de telefoon te kunnen besturen, adresboek te laden o.i.d (vergelijkbaar met de Nokia 6310i). Als op allebei de apparaten bluetooth available staat en ze komen binnen elkaars bereik, dan worden ze automatisch herkend. Dan is het mogelijk om bestanden over te zetten van het ene app. naar het andere. Voor de zendertjes etc. kijk eens op conceptronic
succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan