bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

armoe

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2003
Ik heb een bluetooth gekocht voor de pc, maar ik krijg hem niet aan de praat als ik de software instaleer krijg ik steets de melding geen digitale handtekening maar als ik op doorgaan druk wordt het wel geinstaleert maar met opstarten van het programma krijg ik steets foutmeldigen, weet iemand een oplossing voor mijn.

Ontbreken van digitale handtekening hoeft geen bezwaar te zijn. Welke Windows heb je? Wat voor geluidsysteem heb je? Welke foutmeldingen krijg je, wat is de tekst? Bij het opstarten programma, op welk moment precies? En wat gebeurt er, stopt het programma, of krijg je geen geluid? Kun je iets meer vertellen?

Laatst bewerkt:
Boeing_737 zei:
Ontbreken van digitale handtekening hoeft geen bezwaar te zijn. Welke Windows heb je? Wat voor geluidsysteem heb je? Welke foutmeldingen krijg je, wat is de tekst? Bij het opstarten programma, op welk moment precies? En wat gebeurt er, stopt het programma, of krijg je geen geluid? Kun je iets meer vertellen?

Ik heb windows XP het gekke is hij ziet hem wel bij apperaatbeheer maar bij opstarten van het program geeft hij application fout en wil fout opsturen en deze fout wil hij zenden om te cecken
C:\DOCUME~1\Thuis\LOCALS~1\Temp\32c5_appcompat.txt
en dan stopt het.
de geluids kaart is sound max integrated digital audio
Vr.gr.

armoe zei:
..geeft hij application fout en wil fout opsturen en deze fout wil hij zenden om te cecken.
Dat is denk ik de voorziening in Windows XP, waarbij je systeemfouten naar Microsoft kunt opsturen.

Maar goed, daar heb jij niets aan. Ik neem aan dat je een Bluetooth headset hebt? En is die aangesloten op een USB-poort? Als de antwoorden ja zijn :) , kun je als eerste het volgende proberen.

Ga naar Apparaatbeheer, dubbelklik op je Bluetooth en kies dan voor Stuurprogramma verwijderen.

Herstart je PC en als het goed is herkent Windows XP de Bluetooth en gaat hij de stuurprogramma's weer installeren en verbetert daarbij hopelijk eventuele fouten in de eerste installatie.

Boeing_737 zei:
Dat is denk ik de voorziening in Windows XP, waarbij je systeemfouten naar Microsoft kunt opsturen.

Maar goed, daar heb jij niets aan. Ik neem aan dat je een Bluetooth headset hebt? En is die aangesloten op een USB-poort? Als de antwoorden ja zijn :) , kun je als eerste het volgende proberen.

Ga naar Apparaatbeheer, dubbelklik op je Bluetooth en kies dan voor Stuurprogramma verwijderen.

Herstart je PC en als het goed is herkent Windows XP de Bluetooth en gaat hij de stuurprogramma's weer installeren en verbetert daarbij hopelijk eventuele fouten in de eerste installatie.

Ik snap er niks van raar program nu wordt zelfs internet om de vijf minuten afgebroken ik geef het op

Ik heb wat rondgekeken. De dongle wordt gebruikt met een mobiele telefoon, om ringtones op te halen bijvoorbeeld? Als jij dat ook wilt, moet je de telefooninstellingen aanpassen. Dat de telefoon door anderen herkend moet kunnen worden. Anders werkt het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan