Bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

kleineheino

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2007
Hallo,

Ik probeer mijn Nokia 6230i te koppelen via bluetooth aan mijn HP iPAQ 2210 (PDA). Ze zien elkaar wel maar als ik een zelfde Passkey invoer in beide apparaten omdat daar om gevraagd wordt krijg ik in de mobiele telefoon de volgende melding: Kopp. en verb.geweigerd om veiligheidsredenen.

De PDA geeft de melding: authentication failed. Make sure you entered the right passkey.

Kan iemand mij helpen?

BVD

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik probeer mijn Nokia 6230i te koppelen via bluetooth aan mijn HP iPAQ 2210 (PDA). Ze zien elkaar wel maar als ik een zelfde Passkey invoer in beide apparaten omdat daar om gevraagd wordt krijg ik in de mobiele telefoon de volgende melding: Kopp. en verb.geweigerd om veiligheidsredenen.

De PDA geeft de melding: authentication failed. Make sure you entered the right passkey.

Kan iemand mij helpen?

BVD

vaak is het zo dat bij een nokia geen passkey zit....dus die hoef je dan niet in te vullen
of de code is 0000

maar waarschijnlijk zal bij jou geen password aan staan....

ik hoop dat je hier wat mee kan, anders hoor ik het wel..

gr

sander
van viritel

vaak is het zo dat bij een nokia geen passkey zit....dus die hoef je dan niet in te vullen
of de code is 0000

maar waarschijnlijk zal bij jou geen password aan staan....

ik hoop dat je hier wat mee kan, anders hoor ik het wel..

gr

sander
van viritel

Geprobeerd, maar lukt niet.

uhm de code is meestal 12345 bij de nokia...
en bij de pda 12345 of soms ook wel 1234

sorry voor de verkeerde inlichting:o

gr

sander
van viritel

wat je nog kan proberen is de veilige modus uitschakelen van de ipaq in het bluetooth menu.

met vriendelijke groet,

ilker collega sander van viritel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan