Bluetooth?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dunja

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Hoe weet ik of er bleutooth op mijn laptop zit. Ik heb een gsm gekocht met bleutooth en probeer te verbinden met mijn laptop. Lukt er niet, hij vindt de laptop niet.
Laptop heeft ook een draadloos netwerk. (of is dit niet het zelfde):confused:

1. bluetooth heeft meestal een lampje op de laptop
  2. meestal ook een knopje om het aan af uit te zetten
  3. kijk in je apparaatbeheer
  4. google op je merk en type laptop
  5. kijk in het boekje
  6. kijk of je misschien iets van bluetooth programma's op je laptop heb staan

Het is een Medion laptop, typenummer moet ik nog opzoeken. Is inderdaad een idee om ook dit eens op het internet op te zoeken. In het boekje wordt ik er niet helemaal wijs uit. Maar is bleutooth nu hetzelfde als draadloze verbinding? Er zit n.l. wel een knopje om de draadloze verbinding te beeindigen/opstarten

Bluetooth is wel een draadloze verbinding, maar draadloze verbinding hoeft niet altijd bluetooth te zijn
Als er een draadloze verbinding aangegeven wordt, dan is dat eigenlijk altijd van een draadloze netwerkkaart ((WLAN)welke vandaag de dag eigenlijk standaard in elke laptop zit.)

Laatst bewerkt:
Oke, stukje bij beetje wordt het duidelijker. Ik zal in het weekend eens even verder zoeken op het internet. Bedankt!

Ik heb er dus niet veel tijd voor gehad en heb gezien dat er wel infrarood op mijn laptop zit. Wie weet kom ik er nog achter. Iedereen in ieder geval bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan