Bluetooth

• Onderwerp starter Onderwerp starter Xulu
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Xulu

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2008
Beste leden,
Wij zijn momenteel met een project bezig in italie waar bluetooth gebruikt wordt.
Het probleem is dat wij een adapter hebben die bluetooth ver uitstraalt. Weet iemand een stof of een methode om Bluetooth signalen te blokkeren?

Alvast bedankt,

Gebruik je geen sleutel dan?

Kun je hem niet "onzichtbaar" maken, dat dus alleen eerder gekoppelde apparaten hem alleen nog vinden.

Wij hebben een kiosk in een winkelcentrum staan waarbij je bijv een trailer kan selecteren en op je mobiel kan zetten. Het probleem is dat de lijst van bluetoothapparaten waaruit de belangstellende moet kiezen, heel groot wordt. Dit willen wij verkleinen, maar hoe?

Dus als ik het goed begrijp heeft de klant moeite om juist jullie bluetoothapparaat te selecteren klopt dat?

Als dat het probleem is dan moet je gewoon een betere en duidelijke naam voor je apparaat gebruiken.

Ik denk dat je het verkeerd begrijpt ;)

De mensen moeten op het scherm hun eigen naam selecteren. door de grote range worden er te veel mogelijkheden weergeven. ( Het is in een druk gebied)
We zoeken iets dat de range korter maakt zodat geinteresseerden niet verward raken door lange lijsten.

bluetooth uitstralen beperken

Ik weet niet of je hier wat mee kan maar dit bedrijf kwam ik tegen met zend apparatur voor bluetooth. "Accespoint voor bluetooth marketing" zoiets. Wellicht dat ze een oplossing kunnen aandragen.

http://www.qualitywifi.nl

Zij hebben zelf ook zend apparatuur, misschien dat ze je kunnen vertelle hoe je jou apparatuur kan tweaken.

Succes

Bluetooth marketing van Qualitywifi BV is de oplossing

Ik heb inmiddels ook goede ervaringen in de Bluetooth marketing Accespoint van Qualitywifi BV Almere. Het systeem is echt innoverend en ik zie het terug in de reacties van mijn klanten.

Ook ben ik zeer tevreden over de support die zij leveren, het is voor elke ondernemer aan te raden.

Groetjes, Vermeer

Ik weet niet of je hier wat mee kan maar dit bedrijf kwam ik tegen met zend apparatur voor bluetooth. "Accespoint voor bluetooth marketing" zoiets. Wellicht dat ze een oplossing kunnen aandragen.

http://www.qualitywifi.nl

Zij hebben zelf ook zend apparatuur, misschien dat ze je kunnen vertelle hoe je jou apparatuur kan tweaken.

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan