Bluray op HDTV

Status
Niet open voor verdere reacties.

vis ta

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Wilde vandaag een HD-film op onze HD-tv zien.

Ik stopte de BD in mijn laptop die ik met de hdmi-kabel had verbonden met de HDTV, helaas krijg ik telkens een foutmelding ten gevolge van 1 of andere kopieerbeveiliging ofzo... Van zodra ik de hdmi-kabel verwijder krijg ik deze foutmelding niet meer en kan ik de film wel bekijken.

Ik snap het niet, het gaat zeker weten om een originele BD.

En ik heb de laptop niet aangeschaft om enkel BD'tjes op mijn laptop te bekijken, daar hebben we de HDTV voor.

Iemand enig idee hoe dit valt op te lossen?

waarschijnlijk is dit een HD-Kabel die niet compitabel is met de DVD/Computer/TV
of de DVD is zo erg beveiligd dat hij denkt dat de DVD gekopieërd word naar de TV of naar een Extern iets

De kabel is wel compatibel lijkt me aangezien ik wel beeld heb, dus ik kan mijn bureaublad gewoon zien en ik kan nietcommerciële gedownloade filmpjes in HD op het scherm zien.

Het gaat om een BD en niet om een DVD, mij lijkt het niet dat hij zo sterk beveiligd zou zijn, want met een gewone blurayspeler moet je hem toch kunnen afspelen? Mijn situatie is nu toch dezelfde als iemand met een gewone blurayspeler behalve dat ik een laptop als blurayspeler gebruik???

Hoi !

Als je de BlueRay-film op de TV wilt bekijken moet je die TV als eerste en enigste beeldscherm instellen !

Op twee beeldschermen tegelijk gaat niet: dan slaat de beveiliging toe !

Greetz,

Harry.

Verdorie, dat wist ik niet, maar zou wel eens kunnen kloppen, aangezien ik inderdaad beide beeldschermen had opstaan.

En eigenlijk klinkt het best logisch:o

Morgen meteen uitproberen!

Alvast bedankt!:thumb:

Hoi !

Werkt hier op die manier perfect.

Graag gedaan !

Harry.

Sorry voor de late reactie,

Maar het werkt inderdaad, hartelijk bedankt!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug