blurayspeler inbouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doyraaij

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2014
Berichten
12
Hallo,

Ik heb een tijdje geleden een pc gekocht, en nu wil ik daar eigenlijk een bluray speler inzetten. Het inbouwen moet me zelf wel lukken, alleen het uitzoeken gaat me niet goed af. Ik heb er te weinig ervaring mee, en weet nog niet eens of ik nog aansluitingen op mijn moederbord vrij heb hier voor. Er zit al een dvd brander in. Heb nog wel 2 vrije plaatsen over voor dis evt bluray speler. Maar kan mijn voeding dit ook nog aan? Zo ja, welke bluray speler zou ik dan het beste kunnen pakken?

In de bijlage staat een foto met de componenten die erin zitten.

Ik hoor graag van jullie! Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,
Doy
 

Bijlagen

  • Screenshot_2014-07-22-16-12-42-1.png
    Screenshot_2014-07-22-16-12-42-1.png
    32,7 KB · Weergaven: 66
Laatst bewerkt:
Als ik het aantal Sata aansluitingen bekuijk zal er geen enkel probleem zijn. Maar, aangezien een BR brander kan wat ook een DVD brander kan, waarom haal je de DVD brander er niet uit?
 
Hallo,

Ja dat zou ik inderdaad kunnen doen. Maar kan ik met een bluray speler ook DVDs branden?
Heb je misschien een voorbeeld welke ik dan zou kunnen kopen?

Mvg,
Doy
 
Als je een BR brander koopt kan deze ook DVD's branden.

Zomaar een artikeltje : -> Klik
Voorbeeldjes -> Klik
 
Dus dit zou eventueel een goede zijn?

http://m.conrad.nl/ce/nl/product/28...747F6B10C3FA45DFB4081489D8.ASTPCEN26?ref=list

Ik zie dat hij idd zowel bluray als dvd kan branden en kan lezen, dus dat is mooi. Maar kan zomaar elke pc bluray afspelen? Waar moet de pc aan voldoen? Ik heb Windows 7 ultimate.

En is de voeding van mijn pc sterk genoeg om zowel de cd/dvd brander van nu + de blurayspeler aan te kunnen? Stel dat hij niet sterk genoeg is, wat gebeurt er dan?

Gr,
Doy
 
Voor het afspelen van een Blu-Ray disk heb je een Blu-Ray speler nodig, dus een PC zonder zo'n speler kan dat niet. Wel kan iedere PC met een DVD speler de DVD's afspelen die je met die Blu-Ray brander hebt gemaakt. Extra voeding heb je er niet voor nodig. Die LG is een goede keuze.
 
Oke dan weet ik genoeg! Dan zet ik ze er beide in, komt altijd wel van pas;)

Bedankt voor de snelle reacties! Ik ga hem zo bestellen!

Hier kan een slotje op:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan