Blutsje in scherm ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ladyke

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2010
hoi,
ik heb een vlekje gevonden op mijn scherm , wat niet normaal is is dat het nooit bovenaan staat .
het is echt op mijn bureablad , ik kan het ook aanklikken :shocked:
Wat is dit ? is dit een virus ?? de monitor is super goed onderhouden -> IIyama prolite e2407HDS 24 inch

Dit is het vlekje bluts.JPG

Helpmij :(
Ladyke

Als het aanklikbaar is, wat gebeurd er dan?
Rechterklik, eigenschappen. Waar gaat de snelkoppeling naar toe?
Maak eens een screenshot en plaats die hier.

waw snel :thumb: dankje

euhm als ik het aanklik komt er een rand rond en voor de rest niks ,
rechtsklikken niks , dubbelklikken ook niet.
als ik erover kom dan komt er zo een pijl voor vb een pagina naar links groter te maken

:confused: ALS ik je was zou ik meteen '' Malwarebytes Anti-Malware '' en OOK > Trojan Remover < laten draaien , zeg... merk je niets vreemd's in activiteiten binnen TaakBeheer ?? :( ?
--------------------
Of in laatste tijd heb je wat in je PC geïnstalleerd dat zou kunne misschien iets mee te maken hebben ?? :( ?

Laatst bewerkt:
hoi,
het rare is ik heb hem juist een keer afgezet en terug opgestart en het is weg :thumb: .
nu ga ik wel afwachten of het terug komt of niet .

neen niets vreemd , alleen waren er een 2 dingen die ik niet kende maar die eb ik gegoogled en bleek dat deze waren van een bekend programma : corel en msn
maar best wel die anti trojans laten draaien ?

Dankje : ladyke

;) Geloof je me a.u.b. Trojan remover laten draaien kan je alleen maar goed doen en nooit wat kwaad ..:thumb: ( Let OP ! ik zei Trojan Remover en geen ... Anti Trojans ...dat is ietjesss heel klein beetje anders ) !
-------------------
Deze bedoel ik ! ! >> http://www.simplysup.com/ ... maar het is nie gratis ! ! :( !

Laatst bewerkt:
ben hem nu aan het laten scannen (heb bij files scan drive gekozen)
eerst zei ie iets van trojan in AVG ininstaller , maar dat is de uninstaller van mijn anti virus dus , en ook bij mijn externe harde schijf dat een link hiervan een troj zou zijn ma klopt ook niet he

ja idd je zei trojan remover :p maar ik bedoelde dit ook , maar moest snel effe typen en dat schoot me te binnen :p

Ladyke

Laatst bewerkt:
:D Neii je hoef niets daar te kiezen alles is automatisch ingesteld ...gewoon maar op scannen kliken :D ...:thumb:

oke , maar die 2 dingen die ik noemde dat geen trojans waren , wat daarmee ?

:D Geen zorgen wat Trojan Remover jou adviseert dat je doen moet ( kan je ook keuze maken ! ) zo doe je dat maar ... :thumb: je zou jouw programmaatje's zoals AVG en die andere echt niet kwijtraken :thumb: maar ik gebruik die al jaaren ( en meer ) lang en altijd gedaan zoals standaard geadviseerd word' :D
4f58f5c818650-TrojanR..gif

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan