Blyk (vodafone), hoe werkt het?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Clash

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2011
Dag HM,

Ik wilde zojuist beltegoed op mijn mobiel gaan zetten (samsung monte, provider: vodafone) maar dan wil ik wel Blyk. Verder als ik op de website lees, vind ik het vrij verwarrend. Is er toevallig iemand die dit eerder heeft gedaan? Zou diegenen of anderen mij kunnen uitleggen hoe dit werkt, en of dit ook correct werkt? :D

Ik heb het zelf niet, enkel vele vrienden van mij wel.

Kortom, toen het net begon niks dan lof, tien euro voor (in totaal) 3000 sms'jes en 3000 blyk-naar-blyk-belminuten is niet slecht toch?!
Enkel...
-mobiel 24/7 aan voor reclameberichtjes (max.2 per dag, dat dan weer wel)
-soms moet je reageren op berichten(iets met voorwaarden ofzo)

Tot zover klinkt het leuk en dat zal het voor velen ook zijn, maar ik hoor steeds vaker:

-mijn beltegoed is 2 weken geleden al opgewaardeerd(sms'jes waren op, 10 euro erbij gepompt) maar heb nog steeds niks gekregen van blyk
-mijn beltegoed raakt op zonder dat ik bel of sms(wat trouwens altijd van je bundel wordt afgeschreven) (De 10 euro die je elke keer stort kun je ook als beltegoed gebrukken, naar niet-blyknummers)

Dus kortom, is opzich wel leuk, als je niks tegen 24/7 je mobiel aan hebt, je reclame niet irritant vind, je meerdere vrienden hebt met Blyk.

Ikzelf zou het echter nooit doen door ervaringen met blyk van een vriend van me, die na 3 weken nog geen reactie op z'n mailtje naar Blyk had, over dat zijn nummer geblokkeerd was "omdat hij niet voldeed aan de voorwaarden". Waar hij overigens zeer zeker wel aan voldeed.

Tot zover mijn mening, vragen staat vrij :D

Dag Willem,

Vrij laat antwoord op het bericht, maar beter laat dan nooit! :D

In ieder geval hartelijk dank voor je antwoord, heb zelf een nagedacht en nagevraagd en ben erachter gekomen dat je een sim-kaart opgestuurd krijgt die je moet activeren. Dit vind ik persoonlijk niet echt fijn, dus heb maar weer gekozen voor Blox ;)

Dank voor de antwoorden, hier heb ik voldoende informatie aan gehad, vraag gaat op opgelost ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan