Bmp

Status
Niet open voor verdere reacties.

herbert

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2002
Als ik een BMP bestand wil openen komt het scherm:openen/opslaan. als ik hier op openen klik komt steeds hetzelfde scherm terug,maar er opent zich niets? weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Zie bijlage

Bijlagen

• screenshot3.jpg
    screenshot3.jpg
    64,4 KB · Weergaven: 87
jozo, ik laat mijn pc regelmatig scannen bij housecall(een paar dagen geleden nog) verder laat ik ook regelmatig spybot en ad aware draaien,die vinden niets. Wat dat tekentje(NL) betreft,mijn vrouw is fransstalig en als ik opstart heb ik ingestel bij word dat hij spellingcontrole doet voor mijn tekst in het nederlands,als mijn vrouw met haar userid opstart staat daar bij haar (FR) dus dat wil dit zeggen. Wat betreft BMP openen met.. heb ik IE staan,dit is toch goed? neen? herbert

Dan heb ik het mis wat dat NL tekentje betreft, ben echt wel eens een trojan of virus tegen gekomen die zo'n tekentje daar plaatste.
Openen met IE moet inderdaad goed zijn maar je zou het eens met paint kunnen proberen.

Jozo

Sluit al je vensters en ga naar Configuratiescherm\internetopties en verwijder je tijdelijke internet bestanden eens, wil wel eens helpen.

Toch denk ik dat het werkelijke probleem in een overvol cache zit

Geplaatst door xanax
Sluit al je vensters en ga naar Configuratiescherm\internetopties en verwijder je tijdelijke internet bestanden eens, wil wel eens helpen.

xanax,
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben hierin.
Alleen moet hij niet zijn tijdelijke internet bestanden verwijderen maar hij moet alles verwijderen wat in de TEMP map zit.

herbert,
Ga met je windows verkenner naar windows-TEMP en leeg die map en leeg je prullenbak daarna en kijk of jouw probleem opgelost is dan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan