BMW navigatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

LeonDriezen39

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2007
Wie kan mij helpen?Ik heb een BMW gekocht met daarin navigatie.
Hierbij zitten een aantal CD met kaarten van verschilende landen. Ik rij voor mijn werk vaak in Nederland en Duitsland. Nu moet ik steeds van CD wisselen als ik naar Duitsland ga en als ik weer terug kom moet ik weer wisselen naar de Nederlandse kaart. Aangezien de CD speler achterin de auto zit is dit erg lastig.
Weet iemand of en hoe ik van deze twee originele cd's 1 cd met daarop de kaart van Duitsland en Nederland kan maken?

Laatst bewerkt:
Bij losse navigatiesystemen heb je hetzelfde probleem, daar is het opgelost als je één kaart van europa hebt.

Je kan eens kijken welke bestanden er op de cd staan en hoe.

Misschien als je ee bstand kopieert en samen met de rest op één cd zet, dat het werkt.

Bij losse navigatiesystemen heb je hetzelfde probleem, daar is het opgelost als je één kaart van europa hebt.

Je kan eens kijken welke bestanden er op de cd staan en hoe.

Misschien als je ee bstand kopieert en samen met de rest op één cd zet, dat het werkt.

Wim,

Hartstikke bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb ook de Europa set, maar dat zijn 8 verschillende CD's en dus moet ik steeds wisselen. Bij lossen navigatie systemen staan die kaarten in ieder geval meestal op 1 medium en moet je binnen de software wisselen van kaart. Maar dat gaat bij BMW dus niet. Ik ga die tweede tip van jou wel ff proberen. Laat je wel weten of het gelukt is.
Nogmaals bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan