Boek c++

Status
Niet open voor verdere reacties.
een boek dat ik gebruik tijdens mijn studie is "aan de slag met c++" van Gertjan Laan. het is een dikke pil (600 blz) maar er staat heel veel in en op een duidelijke manier uitgelegd en uiteraard in het nederlands:D

een boek dat ik gebruik tijdens mijn studie is "aan de slag met c++" van Gertjan Laan. het is een dikke pil (600 blz) maar er staat heel veel in en op een duidelijke manier uitgelegd en uiteraard in het nederlands:D

das geen dikke pil ^^ mijn boekki is 1400 blz

Hallo,
Zelf heb ik een boek genaamd "C++" (hoe kan het ook anders) door "Leen Ammeraal"
volledig Nederlandstalig, zeer uitgebreid met veel voorbeelden, en het heeft mij helemaal in het programmeren gekregen.
Ik kan hem je slecht aanraden!

makaai heeft gelijk "aan de slag met c++" van gertjan laan is een uitstekend boek. als je dit boek helemaal (nja bijna, skip de saaie stukken :P) door hebt gelezen ben je klaar om aan de windows api te beginnen. met de windows api heb je binnen notime bewegende plaatjes op je scherm.
erg goed van dit boek is dat er aan het einde van ieder hoofdstuk opgaves in staan. deze zijn erg leuk om te doen en je gebruikt deze om alles in dat hoofdstuk nog eens een keer op een rijtje te krijgen

ik raad je aan om gewoon een keer naar een technische boeken winkel te gaan en daar te kijken, een boek doe je niet bestellen over inet tenzij je weet wat erin staat :S.

p.s. vraag volgende keer "voor c++" ipv "over c++" ik dacht dat je de historie en ontwikkeling ervan wilde lezen.
p.p.s schrik niet van de dikte van sommige boeken, hoe meer bladzijden hoe meer je leert en dat is de bedoeling toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan