Boekhoud programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Veuger

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Ik zoek een eenvoudig programma om de boekhoudig van een vereniging bij te houden, liefst gratis natuurlijk, daarvoor ben ik penningmeester.
Wie weet iets?

Ik ben ook geen boekhouder.
Ik doe daar in tegen wel de boekhouding van een vereniging.
Je hebt toch geen grootboekkaarten nodig e.d voor een vereniging ?!?!?!?

Goedkoop en eenvoudig en vreselijk doeltreffend is EXCEL (microsoft) / CALC (open office)
Kan je gelijk je leden in bijhouden incl leeftijden, ook weer handig voor de contributie.
Ook je begroting past hier mooi in.

Voordeel bij overdracht naar een andere penningmeester ben je snel klaar want deze heeft vast wel een programmaatje die je excel / calc bestanden kan lezen.

Openoffice is gratis en daar wil dit prima in.

Zo doe ik het en voldoet mij en de vereniging prima, misschien heb je hier wat aan.

succes

Laatst bewerkt:
Ik heb een eenmanszaakje en doe al jaren mijn boekhouding in Excel; gaat prima. Met je accountant even overleggen hoe hij het precies wil hebben en dan eenmalig bouwen. Voor vragen over excel kun je dan hier weer terecht ;)

@B.Veuger en laat even weten wat het geworden is :)

Daviclub 2000

Ik ben 10 jaar penningmeester en gebruik Daviclub. Emailing en andere (handige) functies heb ik via MsAccess gebouwd.

Daviclub is via Marktplaats te koop voor enkele euro's en biedt zowel een leden- als fin. administratie.

Succes met je zoektocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan