Boekhoudprogramma Babs (voorheen Boeket)

Status
Niet open voor verdere reacties.

OctaFish

Verenigingslid
Lid geworden
6 feb 2009
Besturingssysteem
Windows 10/MacOS
Office versie
Office 365
Eén van de HelpMij gebruikers, @BartSr, heeft ooit een boekhoud programma gemaakt dat hij welwillend en gratis ter beschikking heeft gesteld. Bart is inmiddels gestopt met het verder ontwikkelen van Babs, en het beheer aan mij overgedragen.
Voor alle liefhebbers van Babs enBoeket: je kunt het bestand nu downloaden vanuit dit topic.

Bijlagen

Is mij niet duidelijk. Mijn intentie was goed. Het was alleen mijn bedoeling om duidelijk te maken om welk programma het precies ging. 'een boekhoudprogramma' zegt mij niets. Dat het hier om Access gaat is ook niet duidelijk. Ik zou dat eerder in Excel verwachten. Als ik iets presenteer zou ik een kleine toelichting geven met een aantal screenshots dan kunnen mensen beoordelen of dit voor hen bruikbaar/handig is. Daarom zocht ik in de gegeven link/artikel naar screenshots e.d. om te zien wat het precies is. Die stonden er niet meer. Maar goed, je kunt alles negatief uitleggen.

De moderator heeft je bericht weggehaald, niet ik. (Ook mijn (redelijk neutrale) antwoord trouwens) Je hebt gelijk dat het slimmer was geweest om in de omschrijving te vermelden dat het een Access applicatie is.
Bij deze is dat verhelderd. In het bestand zit een handleiding, dus degenen die het downloaden en gebruiken komen die vanzelf tegen.
Ik ben geen boekhouder, heb er verder ook geen verstand van dus het is bepaald niet bevorderlijk voor de duidelijkheid als ik een toelichting ga schrijven. Hoe leuk ik het ook vind om uit mijn nek te kletsen :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan