Bol.com HTC ONE S

Status
Niet open voor verdere reacties.

DrPc

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2013
Berichten
54
Hallo Allemaal,

http://www.bol.com/nl/p/htc-one-s-zwart/9005000012148213/

Tijdens het zoeken naar een nieuwe telefoon, kwam ik op bol.com de HTC ONE S tegen. Hij was toevallig in de aanbieding voor 299,- (pallet weken).
De HTC ONE S die op de foto staat is volgens mij geen HTC ONE S. Weet iemand welke mobiel er op de foto staat? Volgens mij is het een HTC BUTTERFLY. En als ik deze telefoon bestel, welke krijg ik dan?
Krijg je wat op de foto staat of krijg je wat in de titel staat?

Alvast bedankt!
 
Neem gewoon even contact op met Bol, dan weet je ook zeker dat je het juiste antwoord krijgt.
 
Ik heb contact opgenomen en ze zeggen dat je krijgt wat op de foto staat. Dus als ik de ONE S bestel krijg ik dan een HTC BUTTERFLY?
 
Als je Bol niet gelooft moet je hem niet bestellen.
 
Ik geloof ze wel, ik vraag me alleen af of ik de HTC one s of de HTC butterfly krijg. Aangezien de klantenservice zegt dat je krijgt wat op de foto staat, krijg ik misschien de Butterfly (wat beter is aangezien die veel duurder is)
 
Bestel hem dan inderdaad gewoon, dan zie je vanzelf of je krijgt wat je besteld of dat je krijgt waar je op uit bent.
 
Is niet kwaad bedoelt,maar dat je een HTC butterfly krijgt in plaats van een HTC one s is zeer onwaarschijnlijk aangezien de eerste 570 euro kost.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan