bomen en bos

Status
Niet open voor verdere reacties.

brammetje82

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2001
Je wordt de laatste tijd helemaal dood gegooit met al die adsl aanbiedingen dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Daarvoor heb je handige vergelijkingssites maar die termen die ze daar gebruiken doen mij soms duizelen. Wie kan mij het verschil uitleggen tussen: Maximale donwload snelheid (bijvoorbeeld 128 kb/s) en Maximale snelheid downstream (1024 kb/s) in dezelfde aanbieding.

En wie kan mij uitleggen waarom de ene provider per maand goedkoper is dan de ander terwijl dezelfde provider met hetzelfde pakket per jaar duurder is dan die ander.

Bvd

Tja, je hebt Upstream en downstream. Up is informatie je computer uit in down je computer in makkelijk gezegd. Als het goed is staat er maar één up en één down snelheid genoemd. En ja, waarom de ene provider goedkoper is als de andere? Dat heet concurentie!! Let we lop!! Bij de één heb je een datalimiet en bij de ander niet. Meestal bij de goedkoopste heb je een limiet van 500 MB per maand en moet je bijbetalen voor alle extra MB's
Als er FAIR USE bijstaat heb je geen datalimiet en kan je beter daar voor kiezen. Let ook op want soms zijn aaanbiedingen geldig voor één jaar en wat het daarna gaat kosten word er vaak niet bij gezegd. Je kan dan beter voor een vast bedrag kiezen dan weet je waar je aan toe bent. Somige providers bieden ook nog een online Spam of Virusfilter en dat is mooi meegenomen. Ook het overwegen waard dus. Laat eens weten waar je aan zit te denken en dan kunnen wij je adviseren.
Ik heb zelf kabel en dat werkt perfect voor 32.95 Per Maand met Online Virusscan.

Succes
Raymond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan