boodschappenlijstje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jim-morisson

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
24
Mijn vrouw wil (lees eist) dat ik op de pc iets maak waarmee je producten vanuit de supermarkt kunt aanklikken, en zo een boodschappenlijst kunt aanmaken.
ik dacht aan iets in works om zelf een lijst met producten te maken en daar een prijs aan te koppelen, deze naar een lijstje te slepen die dan het totaal bedrag als uitkomst weergeeft.

WOw wat een fantastisch idee , MAAR hoe maak je zoeits ?! :( :8-0:
 
Geplaatst door Jim-morisson
Mijn vrouw wil (lees eist) dat ik op de pc iets maak waarmee je producten vanuit de supermarkt kunt aanklikken, en zo een boodschappenlijst kunt aanmaken.
ik dacht aan iets in works om zelf een lijst met producten te maken en daar een prijs aan te koppelen, deze naar een lijstje te slepen die dan het totaal bedrag als uitkomst weergeeft.

WOw wat een fantastisch idee , MAAR hoe maak je zoeits ?! :( :8-0:

Vraagt ze dan ook(eist) dat dit morgen klaar is? Zoiets gaat niet op 1.2.3. Heb je MSOffice, dan kan je werken in Acces. In Works kan je werken met de database.Je gaat toch even moeten studeren denk ik. Nu zijn er wel progs die dit voor u kunnen, maar ik weet nu niet dadelijk een link. Maar zoek even op www.tucows.com misschien dat je daar een kant en klaar prog voor vindt.
Succes zou ik nog zeggen (maar even tussendoor: eisen, dit werkwoord ken ik niet)
:thumb:
 
ze doet alleen boodschappen bij dirkje :D

en ja ik heb office, dus daar zal ik eens een blik op werpen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan