bookmarks firefox

• Onderwerp starter Onderwerp starter jpp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jpp

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2001
naja de titel is eigenlijk ook mijn vraag.

ik heb firefox afgesloten, taskmanager gerund om alle firefox.exe af te sluiten, daarna "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -P in uitvoeren gedaan om via mijn default de bookmarks terug te vinden.

Er werd op een ander forum gezegd dat ik een andere id moest aanmaken, zo gezegd zo gedaan, maar ik heb nog steeds niet mijn ongeveer 120 bookmarks terug.
Daar werd ook gezegd dat ik de parent. lock moest verwijderen, ook gedaan en zonder resultaat.

Ik heb ook al in de computer gekeken in de volgende file : C:\Documents and Settings\Jean-Pierre\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles

kan hier ook niks in vinden

Voor zover ik weet heb ik geen vreemde dingen gedaan op mijn pc waardoor deze bookmarks plotseling verdwenen zijn

IK ZOU ZE DOLGRAAG WEER TERUG WILLEN HEBBEN :(

Wie kan mijn helpen????

Bladwijzers, Bladwijzers organiseren, Bestand, Importeren, Uit bestand (volgende), locatie: C:\Documents and Settings\GEBRUIKERSNAAM\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\6qmc66n4.default
Nummer kan afwijken.
In deze map "bookmarks.html" aanklikken en importeren.

Bookmark backups van vuurvosje staan hier:
C:\Documents and Settings\GEBRUIKERSNAAM\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\6qmc66n4.default\bookmarkbackups
Nummer kan afwijken.

Laatst bewerkt:
geprobeerd, maar daar staan alleen de standaard bookmarks van firefox... verder niks

gebruik de zoekfunctie van windows eens op je C schijf

zoek naar: *bookm* in alle bestanden en mappen (ook verborgen)

Dan moeten er nog een paar boven komen.

ik heb er 37 bookm gevonden en bij elke *.html die ik aanklik krijg ik dezelfde map geopend

kan het zijn dat ze überhaupt niet meer terug te vinden zijn... ik zoek me nog steeds rot

bvd

jpp

****tttttttttt... lijkt wel of mijn instellingen ook veranderd is.... lijkt meer er op dat op de een of andere manier mijn firefox opnieuw geinstalleerd is

hoe kan dit nou weer

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan