boost tuturial in het nederlands

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomasvanaquino

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2012
Berichten
418
Hallo iedereen kan iemand mij helpen.
Heb de boost module van drupal geinstalleerd en krijg hem niet goed geconfigureerd. aan de hand van deze site https://drupal.org/node/1459690
heb ik de eerste vijf stappen gedaan. De rest van de uitleg snap ik niet zo goed. Zoek nu een nederlandstalige tutorial voor de rest. Of iemand die mij even verder kan helpen. Op sommige pagina's van mijn site krijg ik nu ook deze melding te zien.
Warning: mkdir() [function.mkdir]: Permission denied in boost_mkdir() (regel 1310 van /home/tomcoyp5/domains/mijnkijkophetverleden.be/public_html/sites/all/modules/boost/boost.module).
alvast bedankt voor de hulp.
Met vriendelijke groeten aquino
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Simpel, je ziet dus aan Permission Denied dat Drupal geen schrijfrechten in de map van je website heeft. Dit kun je simpelweg veranderen door ik het controlpanel de rechten van de map op 777 te zetten. Ik ben er bijna zeker van dat mensen gaan klagen dat 777 gevaarlijk is. Niks van aantrekken, er kan niks gebeuren. Succes ermee!

Groetjes,
Jasper
 
waar moet ik die instelling dan veranderden gebruik nederlandstalig versi. Is dit bij mijn host of op drupal in admin menu?
Ik heb ondertussen ook ontdekt dat de boost module het cache path niet kan vinden hoe kan ik dit corect instellen
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat ik je een keer kan helpen via Skype en Teamviewer. Ik heb al eerder op je andere berichten gereageerd en ik heb deze module je ook aangeraden om je site te versnellen (maar ook afgeraden als je er geen ervaring mee hebt).

Je kunt mijn Skypenaam vinden in mijn profiel op Helpmij.
 
is goed voor mij moeten we alleen een moment vinden dat we samen online zijn. Ik heb je ondertussen toegevoegd als alles goed is.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan