boot disk failure

Status
Niet open voor verdere reacties.

spreadthehate

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2008
goeden avond allen.ok sins eergisteren kreeg ik problemen met mijn vista traag opstarten eenmaal opgestart iets openen duurde 2 minuten.ik start hem opnieuw op disk boot failure fijn.kreeg hem niet meer aan de gang ook niet met de vista cd.maar laat ik nu nog een splinter nieuwe hd hebben liggen hop nieuwe erin vista erop gezet werkt weer als een trein.volgende morgen zet pc aan boem disk boot failure krijg hem niet meer aan de praat.ben nu op mijn ps3 aan tikken lol best vermoeiend met een joystick kan ik zeggen. systeemeisen zijn intel dual core e8400 3.0ghz,,,,,moederbord p5n esli,,,,,,videokaart 8800gtx,,,,,,,geheugen 3020 ,,,voeding coolermaster 850m iemand ideetje mvg michael :thumb::thumb:

is er bij jouw weten niet iets opgezet (softwareproggie) waarna je dan vermoedelijk de problemen krijgt?
Normaal is het een harddrive problemen(bezig met overlijden) of een voedingsprobleem.
Kan je in je bios(of het lukt) niet de optie Halt on errors uitzetten en dan kijken wat er gebeurd.
ik heb dat namelijk ook gedaan..en uhh ik weet goed is het niet,maar hij draait toch gewoon door!?
Is je moederbord wel oké.?.....zit alles goed vast?.......... afijn...suc6

Laatst bewerkt:
Kijk eens in de bios wanner je die melding krijgt of de hardeschijf wel eens herkend wordt, zo niet check de kabels.

Laatst bewerkt door een moderator:
de hd wordt wel herkent door de bios.ga straks even proberen om de error controle uit te zetten kijken wat er dan gebeurt,eerst werken:( het lijkt mij niet de hd want op de nieuwe gebeurde het ook binnen een dag.maar had het wel vaker dat de pc soms spontaan hangt.kreeg ik een blauw scherm met crash dump of zoiets.zal leuk zijn als mobo kapot is weer alles eruit:D ja op naar het werk groeten:thumb:

nou heb de error controle uit gezet maar mocht niks baten.kabels nagekeken alles vast.heb 2 opties hardeschijf formateren of mobo eruit en inruilen voor nieuwe.wordt flink werkje mijn coolermaster kast zit ram vol:D nu zijn die lampjes en water koeling ineens niet meer zo leuk:confused: maarja iets voor het weekeind.als iemand nog ideetje heeft laat maar horen.ga eerst even formateren groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan