Boot disk XP professional

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tybalt

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2007
Berichten
93
Hoi, een laptop hier kan niet meer booten ik kan wel kiezen tussen safe mode en alles doormiddel van de f8 knop. maar als hij verder wil gaan krijg ik een zwart scherm.

Nu wil ik graag het repareren doormiddel van de XP professional CD, alleen heb ik die helaas niet meer. Weet iemand hoe ik dit kan doen? ik heb niet de beschikking over een floppy station. dus het zou moeten dmv een CD-ROM.

Weet iemand waar ik zoiets zal kunnen downloaden en branden op de CD?

Alvast bedankt


Tybalt
 
hij is op vele plekken op het internet beschikbaar alleen is het niet helemaal legaal (en zeker de andere zaken die op dat soort sites te vinden zijn niet) en daarom niet toegestaan op helpmij.nl
 
Hoi,

Je zou ook met de live cd van linux weer kunnen opstarten om zo gegevens te kunnen redden.

Ook kun je een bootdisk downloaden en branden en hiermee het "dode" systeem opstarten.

Verder kun je idd. via torrents of nieusgroepen zat versies downloaden van xp en vista:p
 
Bedankt beide voor jullie antwoorden, ik ga die Ultimate boot cd even proberen.

@ moderator ik wist dat bep. manieren niet legaal waren maar daar doelde ik dus niet op:p
 
Ik denk dat mijn collega moderator op een volledige Windows XP PRO versie doelt. Inderdaad kunnen wij hier niet aangeven waar je die zou kunnen downloaden. Echter de opstart floppy's of een bootable cd met dezelfde opstart data is voor zover ik weet legaal te downloaden. Ik heb even achter de schermen gevraagd wat mijn collega precies bedoelt.:)
 
Sorry voor mijn verkeerde interpretatie van de vraag, ik was er inderdaad vanuit gegaan dat je de Windows XP CD bedoelde. mijn fout
 
Sorry voor mijn verkeerde interpretatie van de vraag, ik was er inderdaad vanuit gegaan dat je de Windows XP CD bedoelde. mijn fout

Geen probleem. Bedankt voor je antwoord, dat is het belangrijkste

Het is trouwens opgelost. dmv. Ultimate boot CD

Dank iedereen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan