dag allemaal,
heb de vraag al elders gesteld maar geen antwoord of onvoldoende antwoord ontvangen.
Als ik de externe HD heb aangesloten kan ik met F2 de bootschijf die automatisch op de e.o.a. manier de externe HD kiest als 1e boot, niet veranderen of ik moet elke keer 30 seconden of meer wachten, en dan nog is het een gok.
Ook bij een dualboot (W7 en Ubuntu b.v.) kan ik instellingen niet aanpassen.
De externe HD heb ik al geformatteerd en opnieuw gevuld.
Ook de comp zelf opnieuw geïnstalleerd.
Ik heb sinds kort een shuttle met de nieuwe sandbridge processor.
Ik heb geen idee wat te doen.
Als ik overigens met een hoop geluk en heel veeeel geduld met mazzel uiteindelijk de boot F2) om kan zetten naar de interne HD dan is er verder geen probleem.
Het gebruik van de opstartmanager vanuit Ubuntu werkt niet.
Graag mogelijk wat licht in de duisternis.
Oh ja, ik weet dat ik ook zonder de externe HD aangesloten te hebben geen problemen heb,lol.
Dutch1
heb de vraag al elders gesteld maar geen antwoord of onvoldoende antwoord ontvangen.
Als ik de externe HD heb aangesloten kan ik met F2 de bootschijf die automatisch op de e.o.a. manier de externe HD kiest als 1e boot, niet veranderen of ik moet elke keer 30 seconden of meer wachten, en dan nog is het een gok.
Ook bij een dualboot (W7 en Ubuntu b.v.) kan ik instellingen niet aanpassen.
De externe HD heb ik al geformatteerd en opnieuw gevuld.
Ook de comp zelf opnieuw geïnstalleerd.
Ik heb sinds kort een shuttle met de nieuwe sandbridge processor.
Ik heb geen idee wat te doen.
Als ik overigens met een hoop geluk en heel veeeel geduld met mazzel uiteindelijk de boot F2) om kan zetten naar de interne HD dan is er verder geen probleem.
Het gebruik van de opstartmanager vanuit Ubuntu werkt niet.
Graag mogelijk wat licht in de duisternis.
Oh ja, ik weet dat ik ook zonder de externe HD aangesloten te hebben geen problemen heb,lol.
Dutch1
Laatst bewerkt: