patrickswayzed
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 14 jan 2014
Ben al een paar dagen bezig met de laptop, had een aantal problemen. 2 berichten waaronder 1 "belangrijke"; back-up maken. Probeerde ik dus te doen, maar dat faalde iets meer dan halverwege omdat er niet genoeg ruimte op de D schijf stond. Ik had alleen geen idee wat daarna te doen met die incomplete back up, dus eerst even gegoogled en weer helemaal de weg kwijtgeraakt. Dus ik denk, even kijken wat het andere probleem nou eigenlijk is.
Het 2e probleem was dus schijfcontrole, stappen gevolgd in het help menu, toen alles ging hangen.. Ik had het boxje schijfcontrole plannen al aangevinkt, dus daar ging de laptop ook meteen mee aan de gang.
Nu is het leuke dat de schijfcontrole ook hing en ik nu dus dit scherm krijg. Wat nu? Alles naar de *****?
Snap echt niet wat ik moet doen in dat help scherm (als je f2 drukt na het aanzetten), kan wel wat hulp gebruiken (zonder iets kwijt te raken natuurlijk, of iig zo min mogelijk).
Het 2e probleem was dus schijfcontrole, stappen gevolgd in het help menu, toen alles ging hangen.. Ik had het boxje schijfcontrole plannen al aangevinkt, dus daar ging de laptop ook meteen mee aan de gang.
Nu is het leuke dat de schijfcontrole ook hing en ik nu dus dit scherm krijg. Wat nu? Alles naar de *****?