Boot loop ram fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Basiboy

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2010
Beste helpmij,
Ik weet niet of mijn probleem in deze sectie hoort maar ik ben nog steeds niet zeker van het probleem.
Ik kreeg vanavond 2 bsod's na het gebruiken van ableton live en ik heb het vermoede dat het door het RAM geheugen komt. Ik heb de sticks verwisseld en om de beurt eruit gehaalt, soms raakt de pc in een boot loop en soms krijg ik geen eens beeld. Ik had hiervoor ook nog een geheugen check gedaan en hij zegt dat er hardware beschadigt is.ik. Kom helaas niet veel verder en weet de foutcode van de bsod niet meer:confused:.

Hopelijk wert iemand de oplossing.

Mvg,
Bas Barendregt

Update: na het gebruik van moederbord videokaart ipv dedicated videokaart krijg ik weer beeld. En na een tijdje heropstarten krijg ik een soort raar grub bootmenu terwijl ik geen eens linux heb. raar hopelijk kan iemand mij helpen:confused:

Update2:nieuwe bsod: chine_check_exception

Laatst bewerkt:
Hoi,

Zolang er niet gereageerd is kan je net zo goed even bericht aanpassen doen ,succes met je vraag

Ik zou toch je geheugen reepjes eens 1 voor 1 testen

Laatst bewerkt:
Ben er uiteindelijk achtergekomen dat het aan mijn kingston memory stick ligt, geen idee hoe het is gekomen want ik heb het al ruim een jaar in gebruik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan