Boot Manager PARAGON (HELP)

Status
Niet open voor verdere reacties.

hypercube

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2007
Berichten
85
Ok, ik heb zojuist echt een k*t programma gedownload en nu als ik mij PC herstart krijg ik telkens een BOOT MANAGER van Paragon in beeld. Als ik op enter druk van gebeurt er niks en hij blijft telkens van 15 seconden aftellen. Ik kom gewoon niet in mijn XP!!!
Nu ben ik XP op mijn 2e interne schijf aan het zetten zodat ik misschien dan iets kan verwijderen van mij C:.

Kan iemand mij helpen? Ik ben radeloos :(
 
ZELFDE situatie maar can met Vista....

Ik heb identiek dezelfde situatie; zit net wat te instaleren, start PC op en zie precies hetzelfde...kan niet via F8 veilig opstarten, zie verder bovenstaande verhaal...

HELP WAT MOET IK DOEN????
 
Ik heb uiteindelijk windows opnieuw geïnstalleerd op een externe HD en die kan je wel opstarten :p
Daarna is het probleem automatisch opgelost :)
 
bedankt voor snelle reactie...

kan ik ook xp op externe schijf zetten, dan met externe schijf via USB op laptop [met Vista] de zaak weer aan het praten krijgen, dan USB eraf en start dan alles weer in Vista op?
 
Ik denk dat het wel werkt ja, maar met laptops kan dat natuurlijk anders zijn. Het kan geen kwaad het te proberen. Steek dat ding erin en start XP op en dan kijk je of die USB schijf herkent wordt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan