boot menu Fujitsu Siemens computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaico

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2006
Berichten
320
Hallo,

Ik heb een aantal jaren terug van school een Pentium 3 Fujitsu Siemens Computer gekocht.
Toendertijd heeft iemand Windows XP voor mij hierop gezet, maar nu zit de pc helemaal vol met spyware en dergelijke, dus wil ik XP opnieuw installeren.
Helaas kan ik niet in het boot-menu komen, want ik weet de knop niet. Die knop staat ook niet aangegeven tijdens het opstarten. Wel staat er :"press F2 for setup" en "press ctrl+alt+B for boot". Maar als ik ctrl+alt+B intyp, komt er alleen iets te staan van EPX en die soort termen.

Weet iemand raad?

mvg,
kaico
 
Tijdens het starten de "Del" intoetsen, dan kom je in het bios. daar kan je de boot volgorde instellen
 
in de volgorde staat de cd al bovenaan, maar dit helpt kennelijk niet.
 
Hoi,

Mag ik dan vragen hoe je het doet ik neem aan de xp cd-rom erin opstarten en dan even opletten op de vraag om op een knop te drukken.

Modag
 
Ik start de computer op, dan doe ik de cd in, dan herstart ik meestal weer (omdat ik dan al te ver ben), en dan wacht ik. Maar hij laadt dan gewoon Windows XP vanaf de HDD.
 
Hoi,

Is de xp cd-rom en upgrade versie ?

Modag
 
Laatst bewerkt:
weet ik niet, ik heb hem namelijk gedownload. DE titel is: "Windows XP Professional 32-bit en-US - Black Edition v2009.7.20.". maar de cd wordt ook niet herkend als XP al opgestart is (onder deze computer)
 
Hoi,


Ja dan zal je denk ik ergens anders er 1 vandaan moeten halen dan werkt deze dus niet.

Modag
 
Het is gelukt, de DVD-drive werd gedeeld, en toen hij niet meer gedeeld werdt, werdt de cd-rom herkent :). Windows XP staat er nu weer snel en virusloos op :thumb::p:D
 
Hoi,

Zo zie je maar ook dat kan fijn dat het gelukt is :thumb::thumb:

Modag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan