Boot setup aanpassen zonder numeriek klavier

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0443

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2006
Hallo,
Ik wil de boot setup op mijn laptop aanpassen maar deze heeft geen numeriek klavier, hoe kan ik dit doen ?
Als ik shift inhou en dan op de plus knop druk krijg ik een fout geluidje te horen.
Alvast bedankt :) :thumb:

yep, dan ga je gewoon naar een volgend menu, bv advanced setup o.i.d. :(
toch bedankt voor je antwoord :)

Hoi !

Ligt aan je bios-merk (Award, AMI. Phoenix) hoe je het boot-menu in dat bios aan moet passen.

Maar.....ik loop toch al even mee, en ik heb er nog nooit 'n numeriek toetsenbord voor nodig gehad !

Bijv. PageUp/PageDown, of: -, +, o.i.d.

Greetz,

Harry.

Nope ook niet die page up en down die doet gewoon wat het behoort te doen, als ik gewoon op het knopje + druk gaat het ook niet en shift en + ook niet :(
bedankt voor het mee zoeken naar het probleem:thumb:

Laatst bewerkt:
zeer vreemd, ik heb zonet een extern toetsenbbord aangesloten, in word werkt + en - maar in de bios geeft het, hetzelfde foud geluidje :( iemand een oplossing ? het is een Acer laptop

Gek dat t niet werkt. Spatie wordt weleens gebruikt om tussen 2 opties te schakelen en soms eerst enter om in een keuzelijst te komen.
Als niets werkt kun je misschien een extern usb toetsenbordje aansluiten?
Groeten Leo

Laatst bewerkt:
Gek dat t niet werkt. Spatie wordt weleens gebruikt om tussen 2 opties te schakelen en soms eerst enter om in een keuzelijst te komen.
Als niets werkt kun je misschien een extern usb toetsenbordje aansluiten?
Groeten Leo

In mijn vorig bericht schreef ik dat ik een extern toetsenbord had aangsloten dit was dus een usb toetsenbord en helaas krijg ik hetzelfde biep geluidje.

IK denk dat de toetsenbordinstellingen van je bios anders zijn dan van je werkelijke toetsenbord. En dat windows wel de juiste instellingen gebruikt. Heb je azerty? Probeer je klavier dan eens als querty te gebruiken of omgekeerd.

Probeer eens de volgende toetscombinaties:

[FN-toets]+
[FN-toets][Shift]+

Ben benieuwd of dat wat oplevert?

Succes,

Tijs.

Negen van de tien keer...ga naar het betreffende onderdeel wat je wilt wijzigen met de pijltjes toetsen, druk op enter en vervolgens kun je de - gebruiken waarbij _ staat en de + waarbij = staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan