boot verzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

leroyw

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2001
zit bij een kennis en die heeft zijn bios geupdate voor zijn geheugen. van 512 naar 768. is allemaal perfect gedaan, maar hij weet niet hoe hij zijn boot moet verzetten. hij vraagt altijd om de boot cd. de keuze is dan vanaf hd of cd. maar ik weet het ook nie meer. wie helpt mij

~~~~~~
~Leroy
~~~~~~

Geplaatst door leroyw
zit bij een kennis en die heeft zijn bios geupdate voor zijn geheugen. van 512 naar 768. is allemaal perfect gedaan, maar hij weet niet hoe hij zijn boot moet verzetten. hij vraagt altijd om de boot cd. de keuze is dan vanaf hd of cd. maar ik weet het ook nie meer. wie helpt mij

~~~~~~
~Leroy
~~~~~~

Nu bij een kennis??Heb je hier ook al gevraagt!!
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=223271

hehe. het gaat om de pc van die kennis!!!!!!!!1. betreft btw een aldi pc van 2003

Geplaatst door leroyw
hehe. het gaat om de pc van die kennis!!!!!!!!1. betreft btw een aldi pc van 2003

Ja Oke hoe heb je het toen bij jezelf gedaan dit gaat op dezelfde manier in de BIOS

ja oke. maar toen ik het deed was het in computertaal een pc uit de middeleeuwen. p2. nu staat er in de bios. boot 1 t/m 3. dus welke moet ik verzetten. en bij mij kon ik kiezen uit eerst diskette hd en cd-rom in 1 vakje zeg maar.............

Kan je opgeven welk Moederbord dat is ,Kan ik de Bios even bekijken

ah dat proggie heb ik ook ja. kon er alleen niet meer opkomen hoe het heette.

moederbord heet:Moederbordnaam MSI MS-6701
fabrikant micro-star

Dat is lekker MSI kent het bord niet in het bestand,ben er wel achter dat het Speciaal voor de Medion is, maar daar kan ik niets vinden:o

Ga je Bios in en zoek even waar je de Boot volgorde kan wijzigen, zet alles op disabled behalve Hardeschijf.

Dan houdt het voor mij ook verder op.
Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan