Bootable cd

• Onderwerp starter Onderwerp starter Zack
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Zack

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2004
ik wil een cd bootable maken, maar ik heb begrepen dat je er een bestandje genaamd ''boot.img'' voor nodig hebt. Hoe kom ik aan dit bestand? Of kan ik gewoon het standaard nero bestandje gebruiken? :)

Laatst bewerkt:
Die heb je niet per se nodig. Als je een diskette hebt waarop de bootbestanden staan kun je die opgeven in je brandprogramma.

Geplaatst door Tiborv
Die heb je niet per se nodig. Als je een diskette hebt waarop de bootbestanden staan kun je die opgeven in je brandprogramma.

Dat is het nou juist. Ik wil niet werken met een diskette. Dus..hoe zit dat met die boot.img?

Die maak je vanaf een diskette met bijvoorbeeld Winimage.

Geplaatst door Tiborv
Die maak je vanaf een diskette met bijvoorbeeld Winimage.

Omdat mijn diskettedrive kapot vraag ik jou vriendelijk of jij hem wil maken en plaatsen?

thanx!!!

Van wat dan? Linux?

Verhelderend. Windows is er tenslotte in één smaak ;) De algemene boot-diskette van Helpmij.nl oke?

Geplaatst door Tiborv
Verhelderend. Windows is er tenslotte in één smaak ;) De algemene boot-diskette van Helpmij.nl oke?

Sorry, 98se. :]

De CD's van Windows zelf zijn trouwens ook bootable.

Geplaatst door Tiborv
De CD's van Windows zelf zijn trouwens ook bootable.

Ik heb het al geprobeerd zonder die boot.img en ja, ik had de opstartvolgorde in de bios veranderd, maar het lukte niet. Dus daarom vraag ik jou om boot.img, alstublieft...:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan