Bootable DVD: Windows Server 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

helixon

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Hallo, ik heb een vraag.
ik heb een Windows Server 2003 ISO op mijn laptop staan, die wil ik branden voor te installeren.
ik heb hem met Nero gebrand, maar als ik hem wil installeren dan werkt hij niet.
ik hij wil niet via de cd booten

kan iemand mij uitleggen hoe ik dit kan branden zodat die kan booten alvast bedankt:thumb:.

mijn nero versie is: Nero Burning ROM 8.3.2.1

M.v.g. Dean

Controleer voor de zekerheid eerst of je iso wel ECHT bootable is. Ik weet niet hoe de ISO gemaakt is.maar als hier de bootimage niet mee gekopieerd is zal het nooit gaan werken. Het lijk me namelijk sterk dat Nero geen bootable iso's kan branden. Programma's als PowerISO geeft aan of een iso daadwerkelijk bootable is. Mocht Nero toch niet voldoen is ImgBurn een simpel en gratis programma om dit toch voor elkaar te krijgen.

Controleer voor de zekerheid eerst of je iso wel ECHT bootable is. Ik weet niet hoe de ISO gemaakt is.maar als hier de bootimage niet mee gekopieerd is zal het nooit gaan werken. Het lijk me namelijk sterk dat Nero geen bootable iso's kan branden. Programma's als PowerISO geeft aan of een iso daadwerkelijk bootable is. Mocht Nero toch niet voldoen is ImgBurn een simpel en gratis programma om dit toch voor elkaar te krijgen.

Bedankt ik zal het even checken..

IMGBurn zecht dat de image bootable is...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan