Bootable keyfinder voor Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomt

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2010
Ik zoek een bootable keyfinder voor Windows XP, omdat mijn XP-systeem in de soep is gelopen. De sticker met de code die je in moet typen bij de installatie, is er waarschijnlijk bij reparatie afgevallen, en ik heb de code niet meer. Dus wil ik graag zoiets als Jellybean, maar dan bootable. Ik heb Bootable-Windows-Keyfinder geprobeerd, maar dat is een betaald programma en ik heb dan alleen een trail, waar je de installatie code niet van kunt vinden

wel een beetje vreemd: code er afgevallen!!

hebben ze het er niet gewoon afgetrokken???

Andere methode (voor jouw bedoeling een stuk handiger dan UBCD wat mij betreft, want UBCD wil eerst geïnstalleerd worden vóórdat je een opstartbare CD kunt maken)
Download en brand naar cd m.b.v. (o.a.) Nero (Recorder -> Burn Image) of ImgBurn (Write image file to disc) het uitgepakte .ISO bestand als je Hiren's Boot CD download en uitpakt.

Dan op starten van die Hiren's CD (kijk na hoe je je bios zo in kunt stellen dat opstarten vanaf CD mogelijk is), kiezen voor Mini Windows XP en zodra die is opgestart:
1. Dubbelklik op HBCD Menu op het bureaublad
2. Kies Menu -> Password/Keys -> Product Keys -> Produkey
in Produkey: File -> Select Source -> vink aan "Load the product keys of external Windows installations from all disks currently plugged to your computer" en druk op Ok

Succes,

Tijs.

handig wist ik niet dat dat ook op hirens boot cd stond:):):):)

@bryanwilms: Ik doe er alles mee, dus ik heb die mogelijkheid al vaker gebruikt. Fijn dat je wat aan deze informatie had! :)
Is voor wat de topic-starter wil véél handiger én sneller dan de methode met de UBCD bootcd: Er is geen installatie van UBCD nodig etc.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan