Bootable USB in combinatie met Windows 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

ErwinB.nl

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2006
Berichten
14
Hallo,

Ik ben op internet gaan zoeken hoe je van USB kunt booten en hoe je een USB stick bootable kunt maken.

Nadat ik genoeg informatie gevonden heb en wist wat de mogelijkheden zo'n beetje waren, heb ik een bootable USB stick gemaakt en daarvan opgestart:

BIOS bootsequence:
*USB device
*Onboard or USB CD-ROM Drive
*Onboard SATA Hard Drive
*Onboard IDE Hard Drive (Not Present)
*Onboard or USB Floppy Drive

Ik heb het op meerdere verschillende systemen getest, maar nergens werkt het. ik krijg de melding:

Disk 1/0 error
beplace the disk, and then press any key

Als ik op een toets druk piept de PC een keer en krijg je dezelfde melding,
Als ik de USB stick eruit haal en er vervolgens terug in doe (beplace?) en ik druk dan op een toets gaat hij gewoon weer Windows 2000 opstarten.

Ik heb op internet nu 2 verschillende manieren gevonden om een bootable USB stick te maken, beide manieren van het maken ervan waren hetzelfde, maar bij de eerste methode ging het halverwege mis en werkte het steeds niet meer.
Bij de 2e manier, waar ik dus wel een bootable USB stick heb krijg ik die melding steeds.


Weet iemand hierop misschien het antwoord?
Dat zou erg fijn zijn!

Bij voorbaat dank,
Erwin
 
Lange Pier zei:
Had je deze link ook al gelezen?
De link naar Microsoft.

Nog een link naar de boot images.
Hieroot.:D

Als de stick groot genoeg is, kun je zelfs een minimale install erop zetten.
Nog maar een linkje.
Hier dus.

Deze ook al gelezen?
Werk ze.:cool:

Hartstikke bedankt!:D
Ik heb over alle dingen die in jou links worden genoemd al het een en ander gelezen op internet, maar op de links die jij mij gegeven hebt wordt alles haarfijn uitgelegd! Hier kan ik wat mee!:cool:

Hartelijk dank!
Met vriendelijke groet,
Erwin:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan