Bootable usb maken in Windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barros

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2009
Berichten
160
Hallo,

Zoals er in de titel van deze topic staat:
Ik wil graag een bootable usb maken, maar dan wel in Windows XP. Dit is, omdat ik nu werk op Windows XP. Ik zou eventueel de pc van iemand anders kunnen gebruiken, maar ik zou ook wel eens willen weten of er wel een mogelijkheid is, om dit te kunnen doen in Windows XP.

Ik zag een aantal voorbeelden op Youtube over het bootable maken van je usb in Windows 7 (en wellicht andere versies), via de command prompt. Alleen dit pakt niet zo goed uit in Windows XP, had ik begrepen. Zo zul je niet je usb vinden, in het 'disklist'.

Mocht iemand mij verder willen helpen, zou ik dat erg waarderen.

Mvg, Barry :cool:
 
Laatst bewerkt:
Het is me wel gelukt om deze NTFS formaat te maken. Ik zit hier alleen nog met het probleem dat ik een Windows 8 zip bestand heb met allemaal Windows 8 bestanden erin. Een maat van mij, vertelde me, dat ik van de ZIP bestanden, ISO bestanden moet maken.


Ik bedoel niet, dat ik een bootable usb wil maken om Windows xp te installeren. Ik wil een bootable usb maken IN Windows xp.
Maar NTFS maakt het toch gewoon bootable?
 
Laatst bewerkt:
Laat maar, ik heb het al opgelost! Toch bedankt voor de hulp. :)
 
Kun je ook vertellen wat de oplossing was? Is misschien ook handig voor andere bezoekers.
 
Nou ik zou niet echt weten wat er aan is gedaan, maar mijn broer heeft mijn usb in de tussentijd al bootable gemaakt op zijn laptop met een bepaalde programma, alleen weet ik dus niet welke. Hij gebruikte er waarschijnlijk Google voor. Ik dacht ook dat de OS een zip extensie was, maar het was toch een iso.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan