Ik wil graag windows 8 installeren op een pc die nu windows xp draait. Daarvoor heb ik via dit stappenplan een bootable usb gemaakt (desbetreffende pc heeft geen cd/dvd-drive). In de bios ingesteld dat de external device (oid) als eerste wordt opgestart, daarna hdd en daarna cddrive. Hij start echter niet op via de usb-stick, ook niet nadat ik deze als FAT32 heb geformatteerd. Op mijn eigen pc (windows 7) start hij wel gewoon op, dus dat ding doet het. En hij geeft de optie om vanaf een external device op te starten, dus hij zou ook via usb moeten kunnen opstarten (toch?).
Als ik gewoon in windows zit kan ik de usb-stick ook niet 'automatisch afspelen' zoals wel op mijn eigen pc, de optie is er gewoon niet. Als je dan op setup klikt dan geeft hij aan 'is geen geldige Win32 toepassing'. Iemand een idee hoe we toch windows 8 kunnen installeren vanaf een usb-stick? Of anders rechtstreeks vanaf de hdd?
Als ik gewoon in windows zit kan ik de usb-stick ook niet 'automatisch afspelen' zoals wel op mijn eigen pc, de optie is er gewoon niet. Als je dan op setup klikt dan geeft hij aan 'is geen geldige Win32 toepassing'. Iemand een idee hoe we toch windows 8 kunnen installeren vanaf een usb-stick? Of anders rechtstreeks vanaf de hdd?