Bootcamp

Status
Niet open voor verdere reacties.

CeesD

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2010
Het probleem is nog niet opgelost.
De partitie bootcamp maakt hij wel aan maar zodra ik aan klik installeren (dus ook van de CD zou hij de partitie moeten formatteren) geeft hij aan dat de setup bestanden cq de cd (legale XP) en drive niet kan vinden en eindigt in
A:\ en moet daarna de mac opnieuw opstarten omdat hij dan vaststaat.
Ben benieuwd.
Gr. CeesD

Mijn Mac OS X versie 10.6.2. heeft het volgende probleem
In nov had ik xp via bootcamp geïnstalleerd werkte goed tot hij vast liep, daarna wilde ik opnieuw via bootcamp xp installeren maar zodra ik de xp wil installeren wordt het scherm zwart daarna loopt er veel tekst door het scherm met als laatste opmerking dat hij de setup bestanden niet kan vinden en blijft dan hangen in A:\
Op een of andere mannier herkend hij waarschijnlijk de cd/dvd drive niet.

Wie weet er een oplossing?

CeesD

Laatst bewerkt:
Windows partitie geformatteerd? Ik ben altijd een groot voorstander van Virtualbox Heb je Bootcamp niet nodig en kan je de schijf zo weg gooien! Maar formatteer eerst eens die Bootcamp partitie. En zet Windows er opnieuw op.

Gr. Peter

Het probleem is dat wel in mijn lijst bootcamp zie staan maar ik kan er niet in opstarten.
Volgens mij had de xp cd setup moeten opstarten en daarna de bootcamp moten formatteren en dan xp installeren. Ook met op starten met de alt toets kan ik niet kiezen is zie alleen de mac en de XP cd kies ik voor de cd krijg ik een foutmelding dat hij geen setup bestanden kan vinden en eindigt met a:\
Is er een andere mannier om de bootcamp te formatteren? Ik hoor het graag.

Cees D

CeesD

Ik vond een draadje op Macfreak over formatteren van Bootcamp. Ook de link naar de handleiding van Bootcamp.

Gr. Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan