Bootloop android telefoon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kyran
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kyran

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2012
Help!

Ik heb een android telefoon die bootloopt nadat ik stomgenoeg een rom installeerde zonder een backup of repair rom erop zette zodat ik het dan weer kon fixxen.

De telefoon heeft CWM (ClockWorkMod recovery) en daar kan ik in komen, maar kan ik niks mounten.

Op mijn PC als ik de USB verbind tussen de twee apparaten krijg ik wel twee usb drivers die reageren op mijn telefoon als ik CWM ervoor heb.
Als ik heb opstart dan reageert hij 2 keer op de telefoon maar gaat hij ook snel weer weg, dus SP tool word het denk ik niet.

Ik heb een chinese telefoon genaamt UMI X3, waarom ik dit niet eerder zeg is omdat de meeste mensen het al opgeven na de twee woorden "Chinese telefoon", terwijl elk android device bijna hetzelfde werkt...

alvast bedankt!

Kyran.

als het een samsung zou zijn geweest zou ik het je stap voor stap kunnen uitleggen, maar ik ben niet bekend bij het merk. In ieder geval dit zijn wel ongeveer de basis stappen voor elke android telefoon

zorg dat je in de download mode komt.
vind een programma (bij samsung telefoons is dit ODIN) waarmee je een stock rom kan flashen of probeer het via recovery een stock rom te flashen.

en dat is het eigenlijk heb het zelf ook met een SGS + gehad moest even iets opflashen en hij deed het weer

Bedankt, ik zal kijken of ik dit kan doen.

De batterij is niet verwijderbaar, maar ik zal zien of ik iets kan doen met die usb connecties "My HTC" en een driver die geen naam heeft ("USB composite device").
Waarschijnlijk kan ik daar iets mee.

Ik probeer een andere rom, dan zie ik of die wel werkt. En als die werkt dan kan ik hopelijk de stock rom via de telefoon er op zetten.

Laatst bewerkt:
als het een samsung zou zijn geweest zou ik het je stap voor stap kunnen uitleggen, maar ik ben niet bekend bij het merk. In ieder geval dit zijn wel ongeveer de basis stappen voor elke android telefoon

zorg dat je in de download mode komt.
vind een programma (bij samsung telefoons is dit ODIN) waarmee je een stock rom kan flashen of probeer het via recovery een stock rom te flashen.

en dat is het eigenlijk heb het zelf ook met een SGS + gehad moest even iets opflashen en hij deed het weer

SP tools (soort van ODIN) reageert op mijn telefoon! Alleen als ik scatter load dan download hij niks. (0 mb/s)

hoe heb jij de custom rom geflashed en kan je een micro sd-kaart in je telefoon steken?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan