Hallo mensen,
Nieuwsgierig als ik ben wil ik vista proberen.
Dit was me ook best goed gelukt dmv Hirens Boot CD 9.1
Ik heb nu dus een xp en een vista
En de Bootmagic van PowerQuest als bootmanager.
Dat programma heeft een fat32 partitite nodig...dus heb ik die maar aangemaakt. Dit is ook de gedeelde netwerkpartitie voor thuis dus heb ik die map maar van naam gewijzigd in de naam 'Afblijven!'
En weg bootloader -,-
Ik kon toen nog wel in xp komen, vista ook maar dan moet ik telkens weer die partities actief en hidden maken. Redelijk onhandig.
Dus ik programma weer erafgegooid...en nu is de installer weg!
Vet balen. Heb met FreeUndelete geprobeerd installer weer terug te halen maar niks gevonden.
Ik kon nog wel via een console schermpje naar vista overschakelen in Windows XP zelf. Geprobeerd...en nu doet hij niks meer.
Ik kan windows niet meer in (allebei niet)
Moet ik nu weer helemaal opnieuw beginnen?
En weet er nog iemand een alternatieve(gratis) goeie Bootmanager dan Bootmagic? Ik ben em totally kwijt.
Alvast Bedankt
Nieuwsgierig als ik ben wil ik vista proberen.
Dit was me ook best goed gelukt dmv Hirens Boot CD 9.1
Ik heb nu dus een xp en een vista
En de Bootmagic van PowerQuest als bootmanager.
Dat programma heeft een fat32 partitite nodig...dus heb ik die maar aangemaakt. Dit is ook de gedeelde netwerkpartitie voor thuis dus heb ik die map maar van naam gewijzigd in de naam 'Afblijven!'
En weg bootloader -,-
Ik kon toen nog wel in xp komen, vista ook maar dan moet ik telkens weer die partities actief en hidden maken. Redelijk onhandig.
Dus ik programma weer erafgegooid...en nu is de installer weg!
Vet balen. Heb met FreeUndelete geprobeerd installer weer terug te halen maar niks gevonden.
Ik kon nog wel via een console schermpje naar vista overschakelen in Windows XP zelf. Geprobeerd...en nu doet hij niks meer.
Ik kan windows niet meer in (allebei niet)
Moet ik nu weer helemaal opnieuw beginnen?
En weet er nog iemand een alternatieve(gratis) goeie Bootmanager dan Bootmagic? Ik ben em totally kwijt.
Alvast Bedankt